Умови доставки

Доставка замовлень здійснюється перевізником «Нова пошта» по всій території України, крім тимчасово окупованих областей, в т.ч. територій Автономної Республіки Крим та тимчасово окупованих територій Донецької та Луганської областей.

В нашому інтернет-магазині ви можете оформити адресну доставку (до дверей) або на відділення «Нової Пошти».

Доставка замовлень у середньому займає 1-3 робочих дні. Під час воєнного стану термін доставки може змінитись.

Після оформлення замовлення ви отримуєте SMS з номером ТТН для відслідковування доставки. Після прибуття у відділення «Нової Пошти» ви також отримуєте сповіщення про прибуття вашого замовлення.

Протягом 5 робочих днів замовлення безкоштовно зберігатиметься у відділенні «Нової Пошти».

Важливо:

  1. Доставка не входить у вартість замовлення. При оформленні на сайті вказана орієнтовна вартість доставки, яка може бути змінена після надходження товару до поштового оператора: вартість доставки розраховується індивідуально згідно з тарифами перевізника.
  2. Безкоштовна доставка товарів зі стікером «безкоштовна доставка» та замовлення вартістю від 5000 грн лише на відділення НП. Адресна доставка за тарифами перевізника.

Додаткова інформація про доставку

Служба доставки залишає за собою право скасування чи перенесення адресної доставки замовлення в наступних випадках:

  • Неможливо доставити замовлення через перекриття доріг, неможливість дістатися до вказаної адреси ближче ніж на 100 метрів, колапс на дорогах, погодні умови тощо. 
  • Неможливо зв’язатися з отримувачем.
  • Неможливо безпечно залишити замовлення (за адресою доставки нікого немає, ніхто не відкриває двері квартири або будинку тощо).

Способи оплати

  • Оплата карткою на сайті в момент оформлення замовлення. Додатково сплачується вартість доставки (див. «Умови доставки»).
  • Післяплата «Нова Пошта» накладеним платежем. Остаточна оплата замовлення здійснюється безпосередньо при отриманні товару у відділенні перевізника або ж при доставці кур’єром, якщо ви обрали адресну доставку. Послуга «накладений платіж» («післяплата») сплачується клієнтом згідно з тарифами перевізника. Вартість послуг складає 20 грн + 2 % від вартості замовлення.
  • Оплата за реквізитами. Безготівковий розрахунок можливий лише для юридичних осіб або ФОП, згідно з виставленим рахунком. Умови доставки та оплати доставки в такому випадку узгоджуються з менеджером.

Повернення та обмін

Інтернет-магазин «Аквагід» здійснює повернення та обмін товарів згідно з Законом «Про захист прав споживачів».

Строки повернення та обміну

  • Повернути товар неналежної якості ви можете під час отримання на відділенні або ж кур’єру при адресній доставці.
  • Повернення та обмін товарів належної якості можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю і коштом покупця.

Умови повернення 

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  • товар не був у вживанні та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
    збережені всі ярлики та заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Згідно з Законом «Про захист прав споживачів», продавець може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну.

Детальніше з умовами повернення можете ознайомитись на сторінці https://waterguide.com.ua/uk/user-info/refund-returns-policy/

Скасування замовлення 

Ви самостійно можете скасувати або перенести замовлення, зателефонувавши нам за номером (096) 242 47 47, (093) 242 47 47, (050) 242 47 47 або зв’язавшись з нами у Viber.

Гарантійні зобов’язання

На всі товари на сайті діє гарантія від виробника! 

Гарантійне обслуговування включає безкоштовний ремонт товару в сервісних центрах виробника протягом терміну дії гарантії, що зазначена в гарантійному талоні за умови його збереження упродовж усього терміну дії гарантії. Споживач при покупці товару обов’язково перевіряє його комплектацію, відсутність пошкоджень або дефектів та наявність гарантійного талона.

Якщо у вас виникли труднощі с сервісним обслуговуванням, ми обов’язково вам допоможемо з пошуком та комунікацією з сервісним центром. Зателефонуйте нам за номером (096) 242 47 47, (093) 242 47 47, (050) 242 47 47 або зв’яжіться з нами у Viber.